سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راهنمای خرید بهترین اپیلاتور
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 75
کل یادداشتها ها : 2

نوشته شده در تاریخ 97/2/9 ساعت 3:52 ع توسط پارسا


 اپیلاتور

از آنجایی که موهایی که از ریشه  کنده می‌شوند مجدداً دیرتر و نازک تر رشد می‌کنند، از نظر بسیاری از خانم ها روش‌هایی که موی زائد را از پوست در می‌آورند روش‌های بهتری هستند. هر چند مانند تراشیدن با تیغ بدون درد نیست و کمی درد، همیشه همراه روش‌های اپیلاسیون هست اما باز هم مزایای روش‌های اپیلاسیون به معایب آن می‌چربد. اپیلاتورها، دستگاه‌های کوچک و کارآمدی هستند که از طرف خانم‌ها با استقبال زیادی مواجه شده‌اند. اپیلاتور که گاهی به اشتباهاپیلیدیهم نامیده می‌شود، می تواند بدون استفاده از تیغ یا مواد موبر شیمیایی، سطح پوست را شفاف و عاری از موهای زائد کند. این دستگاه الکتریکی  برای حذف موقت مو در سطح فولیکول به وجود آمده و به همان شیوه موم انداختن یا موچین کار می‌کند، یعنی کندن مو از ریشه. دستگاه اپیلاتور از دیسک‌های چرخنده یا فنری برای گرفتن موی سطح پوست استفاده می‌کند که با حرکت چرخشی قطعات متحرک رو به جلو، موها را مستقیماً از ریشه کنده و پوستی صاف را به جا می‌گذارد.

تعداد " موچین" بیشتر در یک اپیلاتور، برای برداشتن تعداد بیشتر مو همزمان با هم است گرچه ممکن است که برای اکثر افراد کمی درد آور باشد ولی با استفاده مستمر از اپیلاتور و کم شدن و نازک تر شدن موها، درد کمتر شده و می توان گفت استفاده از اپیلاتور بدون درد می شود. اپیلاتور براونبا داشتن ماساژور، درد حاصل از این کار را تا حد زیادی کم می کند.

اپیلیدی

اپیلاتور می‌تواند در موقعیت‌ها و شرایط مختلف استفاده شود و از آنجایی که دارای ابعاد کوچکی است، جابه‌جایی آن نیز راحت بوده و در سفر نیز می‌توان استفاده کرد. اپیلاتور هم‌چنین دارای اثر دراز مدت و بادوامی بوده، در حالی که ارزان قیمت نیز هست. با اینکه بقیه روش‌های حذف موهای زائد ممکن است نیاز به هزینه کردن مداوم در کرم، موم یا تیغ داشته باشند، اپیلاتور فقط یک هزینه اولیه دارد.

عملکرد اپیلاتور به صورت حذف مستقیم مو از سطح ریشه است و این بدان معنی است که رشد مجدد مو برای مدت طولانی، عقب خواهد افتاد. می‌توان این طور انتظار داشت که با استفاده از اپیلاتور، نتایج بسته به ضخامت و استحکام مو برای دو هفته و حتی بیشتر باقی بماند. اپیلاسیون مداوم هم‌چنین موجب نازک‌تر و ظریف‌تر شدن مو خواهد شد، بنابراین ممکن است شما در طول زمان کمتر، نیاز کمتری به استفاده از دستگاه خود داشته باشید، به علاوه اینکه قادر به اصلاح با سرعت بیشتری نیز خواهید بود.

 اپیلاتور

 حضور مداوم و مرتب در سالن های زیبایی نیازمند به صرف زمان و پول است و بسیاری از خانم ها اغلب بین جلسات از شیور یا کرم موبر استفاده می کنند، در حالی که با استفاده از اپیلاتور می توانید سالن زیبایی و انجام اپیلاسیون را به خانه خود منتقل کنید و از نتایج آن که پوستی نرم و صاف است بهرمند شوید. با استفاده از یک اپیلاتور خوب مانند اپیلاتور فیلیپس که سری های مختلف دارد، می توانید در محیط خانه به آسانی و راحتی با یک روش سریع و آسان، تمام نقاط بدن حتی صورت را به راحتی از موی زاید پاک کنید، حتی افرادی که پوست حساس دارند نیز با خیال آسوده می توانند از این دستگاه استفاده کنند. 



      نکاتی...





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ